onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtansdag!

Jag får säga det i efterskott ha en fin alla hjärtans dag! Jag var på tok för trött igår för att lägga in lite nya bilder på lite varor som kom igår, det var inte så mycket det kom från Munkholm tvålar och ljus.
När jag packade upp så märkte jag att jag hade glömt att beställa scrubben  från dom.

Hade ni en bra alla hjärtans dag eller fick ni något fint av era käraste..
Min kära man Richard kom med barnen ned till butiken lagom till jag stängde, Loke och Vidar sprang runt och stoja som vanligt medans Richard hjälpte mig att stänga.
Sedan överraskade dom mig med att bjuda ut mig på restaurang åh det var mysigt, det blev på indiska restaurangen och det var så gott trots att dom hade bara några rätter på menyn. Klart det är stor skillnad på dom indiska restaurangerna i Stockholm och här, men det är bara att hoppas på att dom blir bättre för det är så himla gott med indisk mat.

Nu bjuder jag på lite bilder.

Tvål på bit i 3 st olika dofter, och dom luktar underbart.

Bara att ha dom så här och inte använda dom är ju snyggt.

Perfekt present att ge bort finns i 6 olika dofter.

Doftljus finns i 5 st olika dofter.


Min älskade man Richard och min minsta älskling Vidar.

Sötisen Vidar!

Min lite större älskling Loke!

Jag
Nu ska jag på med lite smink o läppglans och promenera ner till butiken i detta strålande väder!
Ha en fin dag.
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar