måndag 6 februari 2012

Då har det kommit lite nyheter i butiken!

Hejsan på er det var ett tag sedan jag bloggade har helt enkelt inte haft tid.
Men nu så har det kommit in lite nyheter, har köpt in lite varor från en butik nere i Stockholm som skulle stänga igen, fick då köpa dom för inköpspriset och det blev en hel del.
Här kommer lite bilder på dom varorna.

Denna ur läckra byrå blev jag stört förälskad i, det var den första varan jag valde ut i den butiken.

Visst är den läcker! Även sakerna uppe på byrån kommer från den andra butiken, klockan är så himla snygg.

Rotting möblerna från Artwood plockade jag hem oxå.

Kista alt fälla upp och ha som förvarings hyllor. Även en del saker i hyllan kommer från den andra butiken!

Handdukshylla lite shabby chic stilen, och den gamla kistan under den.

Läcker va!

Här är min nästa favorit järn soffan så söt och helt underbar.

Denna trappstege är lite annorlunda men snygg på sitt sätt.
Butiken som jag köpte alla saker ifrån heter Fröken P och finns nån vecka till i gamla Enskede, det fanns mycket där som man ville ha med sig hem men plånboken säger stopp.

Idag kom det restorden från Ib Laursen tyvärr så är det en del fortfarande försenat och kommer senare i vår, men en del saker blev det, en hel halvpall.
Så jag har haft att göra idag, väntar in ännu en leverans eller två denna vecka från vart är jag dessvärre osäker på, gissar att det blir en överraskning.
Nästa vecka kommer det leverans från Blomingville bla några Madonna statyer och dörrknoppar mm, kommer en hel del från dom om inte det är restat till senare i vår.

Men här kommer lite mera bilder från bla leveransen idag från Ib Laursen och lite annat också.

Brödburken lika läcker i svart som den rosa som redan finns i butiken, den röda brödburken är tyvärr försenad. Detta kommer från Ib Laursen

Tandborst mugg, tvål kopps behållare mm.

En snygg klocka från Ib Laursen.

Fatet i indisk stil i 3 st storlekar från Ib Laursen.

Lite sött bara!

Hur man kan göra m lite vatten, flyt koppar, och snittblommor

Fint blev det.

Överblivna så då blev det några i snapsglasen tillsammans m lite vatten.

Nya ringar från Edblad.

Väldigt snygga är dom.

Svårt att ta kort själv!
Ja så då har ni fått lite bilder att titta på, men ni får gärna komma in i butiken också och se allt i verkligheten blir en helt annan upplevelse.

Näe nu ska jag krypa till kojs och vila min trötta kropp efter ett hårt Crossfit pass, kommer att få smaka på det i morgon känner redan en begynnelse till träningsvärk i min kropp.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Du kan inte tänka dig att lägga in priser på dina varor?
    Mvh
    //G

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jag ska bli bättre med det, tanken finns på att jag ska sätta priserna också!
    Men det går inte att precisera och sätta priserna på allt som finns på bild skulle bli för rörigt.
    Är det någon speciell vara som du vill veta priset på så fixar jag det.
    Hör gärna av dig igen.

    // Marie

    SvaraRadera