fredag 24 februari 2012

Leverans från Interiörhuset igår!

Hej alla glada Skidåkare!

Ja då har Vasaloppsvecka satt igång på allvar! Jag skulle ha åkt Kortvasan idag, men det blev lite ändrade planer mm som har gjort så att jag ej har kunnat träna längd så som jag hade tänkt för min plan var att åka Kortvasan idag och öppetspår på måndag! Gjorde det förra året och det funkade hur bra som helst och åkte på en bra tid för att vara mig =)  Ja ni undrar väl vilken tid då???? Kortvasan runt 2.20 och Öppet spår 7.50 tim.
Näe nu ska jag inte tråka ut er med detta ni vill nog se lite nyheter...

Läcker kökslampa i klarglas!

En skön och snygg fåtölj från Interiörhuset!

Söt golv ängel att ha i entren eller kanske i ett snyggt badrum!

Kakburk i 3våningar!

Söta ljuslyktor!

Nu ska jag ta mig en liten promenix ner till butiken och öppna för dagen!
Så ha en bra dag nu alla.
Tjingeling....
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar