måndag 27 februari 2012

Leverans igen!

Jag lägger bara in bilder idag, har massor att göra här hemma!

Äntligen fick jag hem golv kandelabern

Även denna underbart söta Biscuit (kak burk)

Och denna mindre burk för Choklad

Söt va!

Dessa korgar finns i 4 stycken olika storlekar.

Ett gulligt fat.

Något mindre fat!


Brick stället, brickan och alla ljus stakarna!

Även denna bricka och alla ljuslyktor.

En annan modell på brick stödet eller vad man ska kalla det.

Söta Glas manschetter.

Ljuslyktor i olika modeller och färger.

Även stora ljuslyktor för stora värmeljus.

En gullig liten glas skål för frukt, godis, kakor mm.

Detta är en ljuslykta att tex hänga upp i stativet som syns på bilden till sommaren ute i trädgården, stativet är i gjutjärn och kan stickas ner i marken.

Var mycket som kom idag men det var massor med små plock så det har tagit långtid att packa upp och placera ut i butiken, jag kan ha missat att fota en del varor men det mesta är med nu på bild.
Nu måste jag ta tag i allt jag har att göra här hemma.
Ha nu en fortsatt mysig kväll och vi ses i butiken..

Kram på er.

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar