onsdag 8 februari 2012

Onsdag!

Godkväll där ute i stugorna!

Har precis blivit klart med bullbak så nu doftar det ljuvligt med kanel i hela huset, finns nog inge smaskigare än en nygräddad kanelbulle och ett glas mjölk.

Man skulle lätt kunna äta några stycken här och nu, men klockan är lite för mycket.
Jag går och väntar på leveranserna som ska komma denna vecka men ingen har kommit ännu, så jag börjar bli lite frustrerad för det kommer att sluta med att allt kommer samtidigt nästa vecka.
Och det blir inte så kul då för man vill ju trots allt hinna med och packa upp och ställa ut det i butiken.
Men men det är som det är inget man kan göra åt saken!

Har roddat om lite i butiken nu när jag väntar på varor.

Flyttade om THG porslinet så det exponeras bättre, älskar dessa stora koppar dom kostar  149:- dom mindre kopparna 79:- Det är prisvärda produkter!

Ägg kopparna är för söta endast 79 :-

Kopparna 79:-  skeden 19:- , Skålen 79:-  den stora skålen m citronerna i 226:- fatet på fot som har limen 169:-

 Tyvärr är vissa produkter restnoterade.

Den snygga kapsylöppnaren 99:-

Fick dessa igår från Blomstergrossisten 129:- Perfekt inför alla hjärtans dag på tisdag, syns inte på bild men det är en hjärt båge.

Lite påsklilje lökar att köpa hem och få lite vårstämning, kom även igår från Blomstergrossisten! 35:- 


Fick även in lite krokus lökar 29:-

Eller varför inte Pärlhyacinter 39:-

Nu har dom slagit ut perfekt i snapsglasen!




Titta in till mig på Slott & Koja och köp något fint till din käresta till alla hjärtans dag på tisdag!

Nu ska jag krypa till kojs börjar strax att se i kors har varit uppe sedan 05.15 startade dagen med en power walk m min trötta hund, det är så skönt att starta dagen med det och så jag blir så mycket piggare och gladare.. =)
Så sov så gott där ute så ses vi.

Kram och godnatt!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar