torsdag 9 februari 2012

Gahhh!!!!!!!!!!!!

Blir så frustrerad det har fortfarande inte dykt upp någon leverans, ringde faktiskt upp en av leverantörerna för att höra efter når varorna kommer? då får jag svaret att dom packades upp på bilen idag så det borde dyka upp hos mig på tisdag eller måndag.
Jaha då kommer jag att ha fullt upp då nästa vecka men det är ju fredag imorgon och det kan ju komma något då, hoppas kan man alltid göra!

Idag så hade jag prat sällskap av en ung trevlig tjej i nästan 3 timmar, stackarn hade kommit med buss från Idre och väntade in bussen till Östersund som skulle avgå 14.05, så vi pratade om allt möjligt och vi drack kaffe i massor =) Så om du läser detta Karin så var det trevligt att talas vid idag och att din fortsatta resa till Åre gick bra.

Idag har jag varit väldigt trött sov fruktansvärt dåligt under natten, jag låg och tänkte på en sak som jag fick veta igår och om det kommer att drabba min lilla butik mycket eller inte! Så mina tankar snurrade runt runt runt men jag får försöka fokusera på det jag gör och göra det bästa av situationen och vinna på det!

Ikväll tänker jag gå och lägga mig ganska snart känner att jag är i gränslandet mellan att vara häxan surtant eller att bara lägga mig ner och gråta, men det är helt enkelt för att jag har sovit lite nu. Har suttit uppe till sent på nätterna och jobbat och upp tidigt för att skjutsa barn till skolan o dagis så till slut kommer det i kapp och det känns nu.

Ach nu har jag skrivit en massa annat som inte hör till bloggen....
Men det är skönt att skriva av sig också!
Här lägger jag in lite bilder som jag har tagit idag.

Om ni inte vet vad ni ska laga för läcker middag under helgen kan jag tipsa om denna bok finns massor av mysiga o läckra recept på mat, denna bok finns hos mig för 298:-

Eller kanske lite tips inför morgondagens fredagsmys! Finns också hos mig för 249;-

Denna bok kan jag varmt rekommendera finns massor av härliga foton så man får av massor av idéer och inspiration! Har 4 st exemplar av denna underbara bok och den kan bli din för 498:-
Dessa böcker köpte jag från butiken som jag också köpte en massa möbler ifrån  m.m. Butiken Fröken P är det och den upphör nu vilken dag som helst.

Nu är det nog dax för lilla Marie att krypa till sängs så jag är pigg och glad imorgon när ni kunder kommer till mig.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Kram och godnatt på er!
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar