torsdag 16 februari 2012

Trötta i mössan!

Godmorgon ute i kalla svedala!

En trött morgon för oss alla här hemma, jag fick dra upp mina barn idag min Richard åkte ner till Stockolm igår för att jobba så man är solokvist hemma m barnen tills måndag till och med hunden följde med.
Satt uppe för länge igår och jobbade med bla bokföringen så kl blev efter tolv, så är ni in i butiken idag så får ni se en trött Marie med påsar under ögonen.

Veckan går verkligen fort redan torsdag och har fått 3 leveranser sista var bara silkespapper, påsar m.m så mera förbrukningsvaror.Väntar på Blomingville som borde komma nu men leverans tiden varierar antagligen från leverantör till leverantör.

Dessa kommer bland annat.

Nu så ska jag jaga i väg mina knoddar till dagis och skolan.
Ha nu en fin dag där ute.
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar