tisdag 4 december 2012

Bitande kallt!

Hejsan!

Fryser ni där ute i det kalla Sverige?
I morse var det riktigt kallt -22 grader... brrr inte ens katten ville gå ut han vände om i dörren och sprang in igen.

Var bara att sätta på sig ordentligt med kläder och även barnen i morse när dom skulle skjutsas till skolan, för bilen är ju lika kall inuti som det är ute.

Visar sig hur länge denna kyla tänker hålla i sig.
Det är väldans lite folk i rörelse idag när det är så kallt, märktes även när jag var in till Mora innan jag öppnade butiken.

Jag har fått in nya vita hyacinter i dag samt vita 1 grenade Julstjärnor.


58 :- kostar denna och dom är riktigt stora trots att det är 1 grenade.

Har jag tur så får jag hem dom röda hjärtformade faten till veckan, tidigast fredag eller början på nästa vecka samt dom små röda hjärtfaten man kan ha ljus på.
Men ännu så vet jag inte om jag får dom!
Så jag återkommer om det när den leveransen kommer.

Dax att jobba lite!
Vad man kan göra med en muffinsform! 99:- komplett

BUTIKEN HÅLLER ÖPPET
MÅNDAG - FREDAG 11.00 - 18.00
LÖRDAGAR & SÖNDAGAR FRAM TILL JUL 11.00 - 15.00
(MED RESERVATION FÖR EN ANNAN TID 4e ADVENT )
JULAFTON 10.00 - 14.00

Välkomna in i butiken.

Kram 
Marie

 

2 kommentarer:

  1. Har du kvällsöppet någonting före jul?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!

      Ja jag har tänkt att ha det!
      Vet ej vilken dag ännu, måste kolla så att min man är ledig osv då.
      Men har planerat in det vecka 51.
      Så jag kommer att skriva det här på Bloggen då!
      Ha en fin kväll.
      Mvh
      Marie

      Radera