fredag 21 december 2012

Danföredanföredopparedagen

Idag är det en dag som folk är i farten,
det är lön och det är fullt med folk i affärer,
många som åker tåg, och många bilister som är ute
på vägarna. Så här några dagar före jul så lite småkaos
här och där.
Och även i butiken har det varit lite smått kaos idag..
 
 
 
Där har det varit fullt upp ända sedan jag öppnade upp dörrarna tills att jag stängde igen för dagen.
Fart och flärd har det varit och riktigt roligt!
 Paket har slagits in för fullt men jag har inte varit själv,
min kära syster har hoppat in och hjälpt mig,
annars hade ni kära kunder fått vänta allt för lång tid.
Men denna julgrupp på bilden ovanför har jag hunnit med att pyssla ihop åt en kund idag, och jag blev riktigt nöjd över den.
 
Medan ni väntar på att era paket ska slås in,
 eller tittar er runt i butiken för att hitta den där rätta
julklappen så bjuder jag på 
Kaffe, glögg, pepparkakor med ädelost till om man vill ha..
 
Men idag så fick jag nya färska blommor
 
Vackra snitt Amaryllisar 
både röda & Vita
Nya vita hyacinter
Röda 5 grenade Jul Stjärnor
 

Visst är dom Stilfulla 
75:-/st 


Eleganta och Stilrena, och när dom har slagit ut så är dom riktigt praktfulla.
75:-/st


 
 Denna fina Julgrupp gjorde jag igår!
Satte några Hyacinter i den stora vispskålen i mynta serien 
denna kostar komplett 249:-


 Här är en någorlunda bild på lite armband från Astrid & Agnes lägg märke till dom röda armbanden det är den nya kollektionen finns även riktigt snygga halsband också.
 
HAR NI INTE HUNNIT HANDLA KLART SÅ HAR NI CHANSEN HOS MIG I BUTIKEN!
 
DEN ÄR ÖPPEN:
LÖRDAG 22/12   11.00 - 16.00
SÖNDAG 23/12  11.00 - 18.00
JULAFTON 10.00 - 14.00
 
Ni som ska ut på vägarna så ta det försiktigt!
Håll avstånd och ännu en gång kör försiktigt.
 
VÄLKOMNA IN I MIN LILLA BUTIK
 
KRAM
MARIE
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. God Jul och Gott Nytt År 2013! önskar Elisabeth

    SvaraRadera