tisdag 11 december 2012

13 dagar kvar till julafton!


Hejsan!
Blir ett kort inlägg här nu.

Hoppas ni alla mår bra där ute!
Har ni handlat klart alla julklappar? eller ni kanske inte har börjat ännu!

Jag är en av dom som inte har börjat ännu.

Men efter många förfrågningar efter dom röda hjärtfaten i båda storlekarna från Lots Living så har jag fått hem en uppsättning av dom nu!
Finns endast ett fåtal av dom så tar dom slut så får inte jag in dom förrän till våren igen.


Så det är först till kvarn nu! 99:- st kostar dom stora faten.


Dom små faten är så söta, blir jätte fint att ha ett vitt värmeljus på detta röda fat det matchar så bra.
Har endast ett fåtal av dessa också, så det är först till kvarn här med.
59:-st för dom små.


Har även fått lite flera av dom röda latte muggarna också i samma serie och dom ligger på 79:- st
lika fina i den röda färgen.

Jag väntar in nya smycken från Astrid & Agnes i slutet på denna vecka blev lite sent men vet ni någon som gillar deras smycken då ska ni komma hit och köpa ett fint smycke från dom.

Samt en liten leverans från On Interiör ska komma denna vecka.

Nu kära ni ska jag jobba.

Ha en fin dag!

Kram 
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar