fredag 7 december 2012

Hej du vinterland!


Hej Där ute!

Vilken vecka vädergudarna har bjudit på!
I början på veckan så var det riktigt kallt runt om i landet, sedan drar världens snöoväder in bla över Stockholm och orsakar kaos utan dess like i huvudstaden.
Här snöar det knappt något, kom en del snö igår och idag men inte ens i närheten av vad det har kommit på sina håll.

Inne i butiken så är det fullt med en massa varor nu inför den stundande julen.
Tänk att det bara är lite mera än två veckor kvar, och jag personligen har inte överhuvudtaget handlat en endaste julklapp och den stora frågan är när ska jag hinna med det...

Idag fick jag på fyllning av härliga växter från Blomstergrossisten, bla Taklökar, Rumsgran 55cm H, multihyacinter och vanliga hyacinter.



Rumsgranen är helt underbar dom är stora och fina passar alldeles utmärkt till allergiker.
229:-

  
Super fina taklökar 59:-/st 
Dom måste ses i verkligheten bilden säger inte allt.


Det är svårt att visa hur fin den verkligen är.


Massor av fina nya Hyacinter som är vita.
25:-/ st

Just det har ju glömt en sak som jag har fått hem!




Jag hade ju dessa häftiga armband tidigare, men dom blev återkallade pga att det var ett produktionsfel på knapparna men nu är det åtgärdat så nu finns dom på plats igen.
 

Dessa armband är suuper häftiga man kan byta knapparna efter kläder eller vilket humör man är på.
Knapparna kostar 99:-/st armbanden skiljer sig lite i pris beroende på om man köper ett läder band eller ett rips band och om det är enkelt eller dubbelt.
Har för mig att det dubbla läderarmbandet kostar 249:- sedan kommer jag tyvärr inte ihåg dom andra priserna.



En perfekt julklapp till någon eller varför inte till dig själv!
Finns inte så många återförsäljare av dessa ännu typ 26 st i hela Sverige,

BUTIKENS ÖPPETTIDER FRAM TILL JUL ÄR!

I MORGON OCH PÅ SÖNDAG 11.00 - 15.00

VECKA 50
 MÅNDAG TILL FREDAG 11.00 - 18.00 
LÖRDAG 11.00 - 15.00
SÖNDAG 11.00 - 15.00

VECKA 51
MÅNDAG - FREDAG 11.00 -18.00
LÖRDAG 11.00 - 15.00
SÖNDAG 4e ADVENT 11.00 - 18.00

VECKA 52
JULAFTON 10.00 - 14.00
JULDAGEN STÄNGD
ANNANDAG JUL STÄNGD
27 DEC 12.00 - 18.00
28 DEC 12.00 - 18.00
29 DEC 11.00 - 16.00
30 DEC 11.00 - 16.00
NYÅRSAFTON SAMT NYÅRSDAGEN STÄNGT.
Åter kommer med tider efter nyårsafton och nyårsdagen.

KOMMER ATT HA KVÄLLSÖPPET EN KVÄLL UNDER VECKA 51 ÅTERKOMMER OM VILKEN KVÄLL DET BLIR UNDER KOMMANDE VECKA.

NU KÄRA VÄNNER SÅ FÅR JAG ÖNSKA ER EN TREVLIG HELG OCH VÄLKOMNA IN TILL MIG I BUTIKEN UNDER HELGEN.


KRAM 
MARIE




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar