lördag 1 december 2012

24 DAGAR KVAR TILL JULAFTON

Godmorgon där ute!
 
 
 
 
 
 
Igår när jag äntligen fick min leverans från Blomster grossisten så blev det en liten miss, fick röda 5 grenade julstjärnor i stället för vita.
Glad blev jag inte för det var dom vita jag väntade på men dom är ju riktigt fina dom röda julstjärnorna också.
Dessa kostar också 99:- väldigt stora och fina är dom.
Brukar vara bra kvalite på Blomstergrossistens blommor.
 
 
Nu är det endast 24 dagar kvar till Julafton oops nu kommer det gå fort, jag vet inte när jag ska hinna handla julklappar och försöka få det lite juligt här hemma.
För jag har ju butiken öppen varje dag nu ända fram till jul och även julafton kommer jag att ha öppet.
 
 
Nu ska jag skjutsa mina små killar till mormor som ska ha dom idag medans jag och min man jobbar.
Sedan har jag en liten överraskning åt dom i em.
Vi ska gå på bio Dom fem legenderna så det tror jag blir uppskattat, och speciellt när dom inte vet om det.=)
 
 
Ha nu en fin dag där ute i kylan brrr det var kallt ute.
 
VÄLKOMNA IN I MIN LILLA BUTIK IDAG!
 
HAR ÖPPET MELLAN 11.00 - 15.00
1a ADVENT 11.00 - 16.00 ( skylt söndagen)
 
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar