torsdag 13 december 2012

Firar 1 år i butiken!

Godkväll!

Tänk vad fort ett år har gått det är nu ett år sedan som jag tog över butiken efter Sylvia.
Det har varit ett tufft och roligt år!
Startade tungt med våren som innebar mycket jobb för att få tillbaka och även nå nya kunder efter övertagandet. Det är först nu som jag börjar känna mig hemma och ha koll på vad som säljer i butiken och vad ni kunder gillar.
Samtidigt så börjar jag märka av att kunder börjar hitta tillbaka till butiken, visst jag har kanske inte samma stil och sortiment som Sylvia hade men jag har många av dom leverantörerna som hon hade.
Ni får gärna lämna ris eller ros till mig, bra att veta ifall jag ska göra något bättre osv.

Men nog om detta nu!


Denna annons är med i Annonsbladet i morgon så jag firar 1 år i butiken!
Då har jag 20 % på en valfri vara gäller from fred 14/12 till och med söndag 16/12.

 Så passa på att köp någon fin julklapp till någon speciell.
Jag kommer inte att vara i butiken imorgon måste vara hemma med min lille kille Vidar som är sjuk så min kära syster kommer att vara i butiken istället för mig.
Men jag finns åter i butiken på lördag igen.


Har haft lite leverans igår och idag så jag lägger upp bilder på det imorgon.
Har fått en massa fina smycken från Astrid & Agnes bla sedan några nya te sorter, och lite annat fint så tot 4 olika leveranser fick jag i går och idag..
Inga stora leveranser men en del smått och gott =)

Nu kära vänner ska jag vara lite social med min käre man.
Så i morgon kommer det lite bilder på nyheterna.

Ha en fin helg allesammans!
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar