fredag 14 december 2012

Hemma m sjukling!

God förmiddag!

Här sitter jag hemma med sjuk liten kille, så nu håller väl min kära syster på att öppna butiken för dagen, tur att hon kunde ställa upp idag annars hade jag fått lov att hålla butiken stängd..

Lillfisen har en hemsk hosta på nätterna hostar och hostar så han blir helt slut, men han sov länge i morse,så han fick hoppa i täckbyxorna o jackan direkt han vakna eftersom jag var tvungen att skjutsa Loke till skolan.
Men fy vad det var dimmigt ute i morse, Loke sa åt mig att sätta på lyset på bilen, men lilla vän det har jag redan det är så dimmigt så det ser ut som att jag ej har dom tända sade jag åt honom..
Aha ja nu ser jag det mamma!

Just nu sitter sjuklingen och tittar på tv och då passar jag på att göra ett inlägg här eftersom jag ska lägga ut foton på nyheterna som har kommit.

Nu kommer jag inte att komma ihåg alla priser på varorna så hinner jag så ändrar jag det imorgon när jag är i butiken om jag inte har väldans mycket att göra!


 Har packat upp dessa fina röda linne (100%)  gardiner, dom är 1,40 breda och 2,20 långa
för båda längderna är det 895:- om jag minns rätt.



Packade upp dessa söta små änglar 
85:- / st för dom




 Denna fina tavla packade jag också upp igår.
Måtten kommer jag inte ihåg nu men priset på denna är 599:-
Finns bara ett fåtal av dom.
Jätte fin present att ge bort.




Denna fina kaffeburk i trä med metall detaljer på lock och sidorna.
199:- för denna.



 Eller denna fina te låda i samma material som kaffe lådan!
149:- för denna.



Eller båda två!



 Packade också upp en annan variant av kaffe burk fast i glas med skruvkork.
Denna kostar 249:-



 Och en glasburk för te älskare!
199:- för denna





Ytterligare en annan variant på en te låda, fast denna är i trä med jätte fint lock med vacker text.
179:- kostar te lådan



En annan bild på te lådan med lock!

Ahh vilken tur jag hade!
Datorn stängde ner sig själv för uppdatering och jag tänkte näe fyfabian nu måste jag göra om allt!
Men som tur var fanns allt sparat i utkastet så jag blev glad ska ni veta, för detta tar lite tid att göra.


Packade upp flera stycken sådana här glas Hurricane denna är 32 H om jag minns rätt.
priset är jag lite osäker på nu tror det är 379:- 



 Ser ni den jätte stora glas Hurricanen som står till höger, syns lite dåligt på bilden.
Men den är 40 - 42 Hög
priset är 549:-


 Vit liten rottingkrans för blockljus! Perfekt att ge bort i julklapp.
149:-


Vad sägs om dessa två då?
Den ena står det Pocket Money på och den andra Keys
Riktigt stilrena och snygga är dom. Storleken kan jag inte nu men dom är rätt så stora
priset är 549:-



Har även en snygg handvirkad pläd i ull från THG
Riktigt mysig är den
En exlusiv julklapp
Priset är 1595:-

Jag väntar på att få bra bilder på smyckena från Astrid & Agnes som dom ska mejla mig, för det blir inte så bra foton när jag försöker ta själv.
Så att jag hoppas att jag får dom idag.

Men nu ska jag ta och pyssla om min lilla sjukling.
Ha nu en fin dag!

Kram
Marie



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar