onsdag 6 februari 2013

Årets Första leverans på Varor!

Hej där ute!
Hoppas ni alla mår bra!

Var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg, men det har inte riktigt funnits tid till det.
Hela förra veckan hade jag en sjuk liten kille här hemma, så det var bara att pyssla om honom på fm o kvällen när jag kom hem från jobbet.
Enda dagen jag vabbade var i fredags annars så har min kära man varit hemma.
Vad skulle jag ha gjort utan honom..

I lördags så åkte jag Evertsbergsrännet 45 km (längdskidor) tog det som ett träningspass fast lite längre.
Temperaturen och vädret var underbart riktigt perfekt dag att åka längdskidor, men jösses vad trött jag blev tror inte jag hade laddat ordentligt med kolhydrater.

Tog slut efter 2 mil men jag bet ihop och kämpade mig i mål på tiden (inte den bästa) 3 h 37 min.
Eventuellt så ska jag åka Orsa Skii maran på lördag den är bara 42 km en helt annan bana än den uppe i Evertsberg, där var det mycket uppför långa sega backar medan Orsa skii är mycket flackt.
Jag bestämmer mig på fredag om jag ska åka beror på väder o vind och om jag själv känner mig ok.
 Fortsättning följer om jag åker eller inte.

Nu till något roligare!
Igår fick jag årets första riktiga leverans med varor!
Fick leverans från Nyblom Kollén en massa fina härliga vårfärger i löpare,dukar,kökshandukar m.m.

Fick även på fyllning av Åre Choklad och jag har hittat en favorit där Kaffetryffeln sluurp farligt god.

Men nu ska jag kanske ladda upp lite bilder åt er!


Dax att göra vårfint nu! 
Fram med färg och tulpaner i massor!
Vips så har man fått det vårfint hemma. 
Det ni ser på bordet är en duk i måtten 90X90cm och en löpare m måtten 33x120cm 
 



Här har ni små söta löpare m tofsar som fina detaljer i ändarna.
 måttet på denna söta löpare är 20x100 och kostar 115:- st


 Här är dom större löparna finns i rosa, grått & grönt.
Måtten 33x120cm pris 195:- st


 

Här på bild är det den gröna duken med måtten 90x90 och priset är 195:- st
Finns i färgerna grönt,rosa och blå


Grönt är skönt! Eller vad säger ni?


Här är en bild på dessa tre dukar i härliga vårfärger måtten 90x90 pris 195: st

 



Här är bilden på dom mindre löparna i måtten 20x100cm och kostar 115:- st
Finns i Rosa,grått och grönt.


 Söta kökshanddukar i 2 pack 79:- 
Finns endast i rosa.



Dax att byta stolsöverdrag på stolsdynan.
Har fått in denna härliga ljus rosa vit randig stolsöverdrag med volang bak måtten 42x42 cm
 och kostar 185:- st


Här ser ni dom gråa löparna den längre och den kortare i trälådan.
 



Lite Åre Choklad!
Perfekt att ge bort som present eller till sig själv.
69:- st för dessa goda karameller/choklad



Den gråa struten Kaffetryffel är min favorit nu! 
Skulle bara provsmaka en bit och helt plötsligt så hade jag ätit minst 4 bitar så god var den.
Så den rekommenderar jag till kaffe älskare även gott som tilltugg till en kopp kaffe.
69:- st
 Alla har en favorit på dessa godis strutar!
Jag har hittat min.
Vilken blir eran!


Mera leveranser väntas denna vecka.
Så hinner jag så lägger jag ut foton så fort jag kan.

Ha nu en mysig kväll.

Välkomna in till butiken.

Kram
Marie

P.s 
Jag kan skicka om ni ej bor i Mora och inte kan besöka butiken.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar