måndag 18 februari 2013

Lite nya te sorter!

Hej där ute.
Hoppas ni har det bra!

Jag hann med att åka lite längdskidor i morse,  jätte fina spår och skön temperatur ute så jag åkte 23 km kändes så bra.
Så jag har fått min dos av frisk luft idag.

Har packat upp lite nya härliga te sorter!
Det doftar verkligen ljuvligt här just nu.
Har även packat upp nya Siraps sorter och en stor favorit.

Jag lägger upp  några foton på te och sirapen.

EnaTe sorten är ett Rooibos te och kostar 59:- för 200g den heter
Morning Pearls luktar jättegott.

Andra te`t är ett svart te luktar oxå väldigt gott.
Det heter Love och kostar 59:- för 100g.

Siraps sorterna är
Punch sirap finns åter i butiken och är farligt god.
Den andra Siraps sorten är
Vanilj sirap har inte hunnit med att provsmaka den ännu.
Men jag misstänker att den är farligt god.
99:- kostar Siraps flaskorna.

Ha nu en bra dag.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar