lördag 23 februari 2013

Vasaloppsveckan!

Godmorgon kära ni!

Hoppas ni alla mår bra där ute!

En fråga har ni som bor i Mora haft problem med att komma ut på nätet dom senaste dagarna?
Jag hade jätte problem igår kom ut på nätet bara ibland, försökte ladda upp foton här på bloggen men det funkade inte.

Så jag har fått leverans under veckan två olika,
en stor leverans med lampfötter och skärmar och sjukt snygga taklampor, gå in på facebook och kolla där har jag en del foton på det som är nytt.
Sedan fick jag en stor leverans med lite varor från Silk Flower, jätte fina förvaringsburkar m.m

Jag lägger upp en bild på mina ändrade öppen tider nu under Vasaloppsveckan.


Jag ska försöka att ladda upp foton senare i dag!

Ha nu e fin dag!

Och lycka till tjejer i tjejvasespåret idag!

Välkomna in i butiken.

Kram

Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar