måndag 11 februari 2013

Nu händer det lite äntligen!

Hej hej!
 
 
Vill bara visa er att det händer lite spännande saker på Slott & Koja nu!
 
 
 
 
Vad händer här mån tro?
 
 
 
Så här kan det ju inte se ut!
 
 
 
Har väntat ett helt år på detta!
Så nu händer det äntligen!
Snart om ett par dagar så är detta Slott & Kojas Nya Entre.
Blir så bra så..
 
Händer lite inne i butiken oxå.
Lägger ut bilder imorgon
Jag och Marit har hållit på hela dagen, jag var där från 08.00 till 18.30 idag.
Så jag känner mig rätt så sliten nu..
 
 
 
 
Önskar er en riktig Godnatt..
 
Kram
 
Marie


2 kommentarer:

  1. Men så roligt grattis till dig. Kram Sussi. Det var länge sen jag var hos dig måste komma förbi någon dag. här hemma har vi vart sjuka så jag tror inte jag har vart inne i mora på 1 månad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sussi!

      Uch o fy alla är sjuka överallt nu känns det som.
      Hoppas att ni är på bättringsvägen.
      kom förbi när du har tid, kan säga att det blev en helt annann butik nu m den nya ingången =).
      Ha en fin alla hjärtans dag.
      kram
      Marie

      Radera