söndag 17 februari 2013

Lite foton på nyheter i butiken.

Hej där ute!

Hoppas ni alla har haft en bra helg.
Min helg har varit bra med mina kära, idag har vi myst ute grillat korv ute i slogboden, simskola samt bio för grabbarna!

Nu blir jag lite kort med skriveriet klockan är mycket och jag är trött som attan.
Vill bara lägga ut lite foton på nyheter samt lite hur det ser ut i butiken nu.
Jag kan väl säga att jag är suuuper nöjd med min egna ingång till butiken.
Blir super bra till våren när jag kan skylta upp bättre utanför.

Jag kommer att ha lite ändrade öppentider från och med fredag pg av Vasalopps veckan som börjar då.
Men tiderna lägger jag ut om ett par dagar.

Och om ni undrar så åkte jag Orsa Ski Maraton 42 km förra lördagen.
Riktigt tungt och piss dåligt före att åka längdskidor i, men jag genomförde hela loppet.
Nu ska jag bara bestämma mig för om jag ska åka öppet spår nästa måndag eller inte.

Nu till lite foton då!





 Nya snygga lyktor! Den stora lyktan med nr 55 kostar 399:- den lilla nr 55 kostar 349:- den bakre lyktan kostar 259:-



 Lite om flyttning!



Nya snygga halsband från Edblad!



 Välkomen in genom min nya Entré till butiken! 
Den gamla Entrén är fortfarande öppen för dom som inte vet om min nya ingång.



 Tata så ser det ut nu!



 En ny vinkel från den nya ingången!



Den gamla ingången!


Har även fått nya snygga smycken från Astrid & Agnes!


Denna finns i butiken igen.
Tidningsställ med griffeltavla 799:- 


 Denna snygga Veckogriffeltavla finns åter i butik 349:- 
Har endast ett fåtal kvar av den.




Snygga badrums skyltar.
Toilet 199:-
Bath m krokar 99:-


Lite mera smycken från Astrid & Agnes!


Det runda bordet är nytt!
Riktigt fint är det! 
1550:-
Lägg märke till den stora betong koppen uppe på bordet.



När bild på betongkoppen!
Blir super fint att plantera med vårlökarna i den nu i vår 
och ha den ståendes ute men det går lika bra att göra det inne också.
115:- kostar den. 


 

Snyggt/ stilrent tidningsställ i blankt aluminium.
Priset kommer jag ej ihåg tror det är ca 1500:- för den.

Om ni undrar varför fotona är huller om buller så är det på grund av att min dator håller på att bråkar med mig igen!
Så dom hoppar hit och dit m.m.
Och nu tror jag att jag har lagt ut det mesta av varorna som har anlänt.

Nu säger jag godnatt mina vänner.

Hjärtligt välkomna in i butiken i morgon.

Kram 
Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar