fredag 8 februari 2013

Leverans & Annons i tidningen inför alla hjärtans dag.


Godkväll kära ni!

Hoppas eran dag har varit bra!
Min har varit intensiv.

Fick 2 leveranser i dag från två olika leverantörer, han dox inte packa upp allt så jag fortsätter med det på måndag när jag finns i butiken igen.

Dagens Annons i Annonsbladet!

Blev ingen bra bild som jag laddade upp!
Men erbjudandet gäller från i dag och till och med 16/2
Passa på att köp ett fint smycke till den ni håller kär!
Eller varför inte till er själva.
Får även nya smycken från Astrid & Agnes samt Edblad under kommande vecka.

Här kommer det några foton på det jag hann packa upp idag.
Men nu sitter jag hemma och då kommer jag tyvärr inte i håg mått eller priser på varorna, ska försöka komplettera priserna på måndag.

Snyggt m Svart! 



 Piffa upp det vita köket med lite svarta detaljer!


 En snygg dörrskylt i Svart!


 Snygga Te lådor! Finns tre fack att förvara te påsarna i.


Gulliga ljuslyktor i 2 storlekar!


Ljusstakar för blockljus! Finns i två storlekar!


 Visst är dom fina!


 Bra förvarings lådor för bl.a. mobilerna som man lägger överallt hemma.



 Söta trä änglar med vackra budskap.


Lite större trä änglar med vackra budskap.


Har fått in dom härliga Jumbo muggarna i Vitt igen.


En ny mysig kopp att njuta sitt kaffe/te ur.


Finns även i färgen latte! Dom ser verkligen mumsiga ut att njuta sitt morgon kaffe/te ur.
Är samma serie som det andra handgjorda porslinet jag har i butiken.


Det var lite av det som levererades idag!
Jag hann som sagt inte packa upp allt så det fortsätter jag med på måndag.
För imorgon så är min kära Syster i butiken, jag åker nog skidloppet imorgon om det inte är för kallt.
Just nu är det -18 ute brr.

Så nu ska jag hoppa i säng för att sova så jag orkar köra loppet imorgon.
Ha nu en riktigt trevlig helg.

Kram
Marie

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Hur mycket kostar te lådan?

    MVH Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla!

      Den svarta te lådan kostar 115:-

      Ha det gott.
      Mvh
      Marie

      Radera