torsdag 5 januari 2012

Då har jag gjort årets första beställning!

Har precis gjort en beställning från ib laursen som kommer att komma in någon gång framöver, det börjar se rätt så tomt ut i butiken så att jag måste fylla på med lite varor nu.

Hade ju tänkt vänta tills efter formex mässan men det kan jag inte göra måste fylla upp butiken nu med lite godingar som jag har fastnat för.

Så ge er till tåls någon vecka till innan det är något nytt!

Ha nu en trevlig och skön lång helg!

Jag har öppet imorgon fredag och lördag mellan 11.00 till 15.00.

Ha det så gott, nu ska jag krypa till kojs.

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna på att du kommer att ta in unic design igen =) Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag ska kolla över och se vad dom har för sortiment osv, först innan jag beslutar vad jag ska göra.
    / Marie

    SvaraRadera
  3. Jag kommer att ta in unik design, ska bara få tag på nån säljare där och få egna inloggnings uppgifter.
    Så snart det är klart så ska jag lägga en order.

    SvaraRadera