måndag 2 januari 2012

Det Nya året!

Då var man inne i ett nytt år igen, undras vad detta år ska föra med sig för spännande saker. Man börjar med att ha världens nackspärr inte så kul , men det gick väl ändå att jobba.
Har fortfarande 50% på det mesta i butiken denna vecka också.

Tänk att för ett år sedan så visste jag inte vad jag skulle göra, och nu sitter jag här med en spännande butik som kommer att ge mig många utmaningar i framtiden.
Den första utmaningen är att gå på Formex mässan i Älvsjö nu den 19 - 22 Januari, jag kommer att ha mycket att se och välja på, och med min besluts ångest så kommer jag väl att ha hela mässan med mig hem.
Den ser jag verkligen fram emot!

Så nån gång i slutet på Januari början på februari så borde butiken vara fylld av nyheter.

Denna vecka har jag dessa öppen tider i Butiken.

Måndag till Torsdag 11.00 - 18.00

Fredag (som är en röd dag) till Lördag 11.00 - 15.00

Sedan fån 9/1 så är det öppet mellan
Mån till Fred 11.00 - 18.00
lördagar 11.00 - 15.00
Sedan kommer jag även ha öppet varfjärde söndag ( löne helgen) mellan 11.00 - 15.00.

Hjärtligt Välkomna in till mig i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar