torsdag 26 januari 2012

Här kommer lite bilder från Formex!

Här mötte jag upp Helen och hennes syster på mässan, Helen skulle följa med mig och hjälpa mig en dag på min första mässa och det var jag väldigt tacksam över.

Miljögården mycket fina saker fanns det där!

Här är det jag och Helen som kollar in zink krukorna,och dessa kommer att komma till min butik snart.

Miljögården!

Detta kommer att komma snart.

Dessa vattenmätare blev jag så förtjust i så dom beställde jag direkt, så att dom kommer oxå att komma nu under våren till butiken.

Även dessa krokar kommer i vår!

Kommer oxå i vår!

Bara en liten bild! 

Dessa fina ljus lyktor från Himla kommer inom kort!

Även dessa lyktor och några andra färger kommer inom kort, deras tvål  lade jag order på så den kommer också inom kort.

Vackert

Dessa underbara kuddar och färger får jag in i vår!

Detta överkast kommer också in i vår från Himla.


Helen vid On Interiör mycket mycket fina saker där man bara vill ha!

Förstår ni hur svårt det är att välja ut bra produkter.

Saker överallt och lika fint allt ihop!

Bordet och stolen kommer i vår.

Bla denna blompedistal får jag till butiken senare i vår.

Proffsen! Helen åtminstone, jag är på g att bli det.
Inne Hos PB home var det så mycket fina saker.

Dessa fina vaser kommer snart till butiken!


Här blev det lite snacks och champagne så klart.

Lyxigt och gott var det.

Kommer också till butiken snart!

Även dessa korgar kommer snart!

Kunde inte motstå dessa lyktor , så dom kommer i vår!

Kommer snart!

Dessa lyktor dom 2 mindre beställde jag, så dom borde komma ganska snart.

kommer snart!

Fina va! Den har jag beställt.

Ljusblått är porslinet, kommer ganska snart redan nästa vecka hoppas jag.

Tvålar från Munkholm, kommer i vecka 7 eller 8.
Då har ni fått lite karameller att sukta på ett litet tag!
Tack Annelie för att du tog foton åt mig och att jag fick använda dom från din Blogg.
Tack också för din och Helen´s hjälp på mässan, betydde jätte mycket för mig.

Ha nu en bra kväll där ute.
Kram
Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar