tisdag 24 januari 2012

Gratis reklam

God kväll i stugorna!

Idag så kom artikeln äntligen i Dala Demokraten, den intervjun gjordes veckan innan jul så jag har gått och väntat på att den skulle komma i tryck någon gång.

Var lite pirrigt att öppna upp tidningen och få se sig själv där och en sådan stor artikel oxå vilket är kanon för mig, denna tjej som gjorde intervjun med mig ringde faktiskt upp mig och frågade om hon fick göra en  intervju eftersom jag hade precis tagit över Slott & Koja hade hon sett.
Ja visst sa jag för det är ju bara bra med lite gratis reklam det kan jag behöva nu i startgroparna tänkte jag för mig själv.

Den ena sidan i tidningen

Och den andra sidan.

Så det var väldigt fina bilder och lagom med text och hon hade skrivit det vi prata om.

Nå väl idag så kom det en leverans och jippi tänkte jag vad bra, och det visade sig att det mesta bara var ljus i massor vikten var ca 260 kg pust så då är det mycket ljus.
Allt från värmeljus till stora block ljus.

Ha en fortsatt mysig kväll.
Kram o godnatt
Marie

2 kommentarer:

  1. Å, vad roligt med artikeln i DD!!
    Grattis Marie! Ja, nu får vi hoppas att många kommer till affären.

    Kul. Lycka till!!

    Mvh.
    Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anneli!
      Det var kul att få denna gratis publiceringen i tidningen, man skulle ha haft en sådan 1gr i månaden, det vore toppen.
      Det är en del kunder som har sagt att dom har sett mig i tidningen och det känns ju bra.
      Ha en fortsatt trevlig kväll.

      Kram Marie

      Radera