måndag 16 januari 2012

Idag ramlade det in varor!




Så därja! Jag räknade med att det bara var leverans från Svenskt Mathantverk som skulle komma idag, tjingeling där fick jag Varorna från Ib Laursen kom oxå, en full späckad Eu pall.
Så jag har stått och packat upp varor och pricka av följesedeln och det är inte det lättaste när allt står på Danska.

Tur att det var rätt så lugnt idag så jag kunde göra det i lugn och ro, det svåra blir nu att placera ut allt så att det ser bra ut.
Många fina varor kom det, tyvärr så är en del restat och kommer någon gång fram över.

Här kommer det lite bilder från några av varorna som kom.

Ett gulligt Nyckelskåp!


Fina saker!

En praktisk bänk som man kan göra om till en sittbänk
Lägg till bildtext

En fin kanna med tvättfat, nu kommer jag ju inte ihåg vad det heter tillsammans.l bildtext

En söt emaljerad kanna i gräddvit!

Fina Kakburkar för stora och små kakor.
Som sagt detta var bara lite av det jag packade upp!
Kom in och titta mera på vad jag har fått in.
Ha nu en mysig kväll.
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar