lördag 14 januari 2012

God Kväll I stugorna.

Då sitter man här hemma och det är lördag, bara några dar kvar nu tills jag får åka på Formex mässan!
Jag ser verkligen fram emot det, ska bli så himla kul att få åka dit och titta på allt och få en massa inspiration, har en lååång lista på en massa leverantörer jag ska kolla lite närmare på där nere.

Denna vecka har varit lugn, är ju som sagt en lugn månad folk har ju bränt slut på sina pengar vid jul och nyår, men snart så är det barnbidrag och löning igen.. Och då hoppas jag att det blir lite mera tryck i butiken.

Och jag hoppas verkligen att varorna från IB Laursen kommer i slutet på kommande vecka för nu vill jag fylla upp butiken med nytt, på måndag får jag leverans från svenskt mathantverk lite nya produkter tänkte jag pröva.

Idag så ville min lilla Loke följa med Mamma till jobbet så då fick han det
 Man blir ju hungrig av att följa med mamma till jobbet, så då sitter det fint m lite fika, varmchoklad, smörgås och lite yoghurt.

Ha nu en trevlig lördagskväll så ses vi på måndag!
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar