söndag 29 januari 2012

Ny Vecka Framför oss!

Godkväll i stugorna!

Hoppas ni har haft en bra helg i detta fina vintervädret, själv så har jag bara fått se ut genom fönsterna i butiken och tittat på det vackra vintervädret.
Idag hade jag ju söndags öppet för första gången och det gick över förväntan bra, kom mera kunder än vad jag hade hoppats på efter som jag glömde att annonsera ut det i Annonsbladet.
Fortsätter söndagarna så här så är det bra, men nu dröjer det till slutet på februari igen innan det är söndags öppet.
Då kommer jag att ha öppet 2 söndagar på rad 29/2 och söndagen den 5/3 som är Vasaloppssöndagen kan vara värt att ha öppet då mycket människor är i omlopp, öppet tiderna får jag fundera lite på tills det börjar närma sig.

Imorgon är det måndag igen och en ny härlig vecka framför oss, jag väntar in smycken från bla Astrid & Agnes troligtvis kommer det på ons eller torsdag, och även lite smycken från Edblad.
Jag hoppas att porslinet från THG kommer nu till veckan oxå för det skulle dom skicka omg sade dom på mässan.

Så det kan bli en vecka full av överraskningar.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll.
Vi ses i butiken.
Kram Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar