tisdag 20 mars 2012

Godmorgon!

Idag känner jag mig fylld av energi, gick upp redan 05.20 för att ta mig en Power Walk med min lilla vovvsing, hon är ju tröttare än vad jag är så tidigt.
Är så skönt att komma upp då och ut o gå i rask takt i en timme jag blir så mycket piggare av det.

Trötta Lovis

Tidigt men fåglarna är vakna sedan länge och sjunger.
Jag har fått lite nyheter till butiken från bla Himla och Miljögården.
Har fått några linne vaxdukar och plädar, samt överkast från Himla.

Jag blev storm förtjust i den rutiga linne vaxduken.

Här är dom båda snygga plädarna i två färgnyanser brunt och den andra i mörkblå.

Skötselråd på Vaxduken.

Här kommer nån bild på det jag fick från Miljögården,kom inte så mycket kommer mera senare i vår.

Gardinlängder i Lin så otroligt fina,

Liten mys pys hörna där.

Sänghimlen eller vad den kallas för som längderna hänger på fick jag också.

Näe nu ser jag att klockan är ju strax 08.00 och jag måste skjutsa Loke till skolan.
Ha nu en fin dag där ute.
Välkomna in i butiken för att spana in allt nytt som har kommit.

Kram på er
Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar