torsdag 29 mars 2012

Liten leverans idag från Au Maison.

Hej på er, hoppas ni inte har blåst bort där ute.
Fy vilket tråkigt väder det är inte kul alls, men inne hos mig är det inte tråkigt väder där skiner solen alltid vet ni väl.

Jag blev glatt överraskad idag fick nämligen en leverans fast jag inte har väntat mig någon, kom från
Au Maison vaxdukar.
Dom har jag lagt så att det skulle komma vecka 17 så man blev lite snopen.
Så jag ringde upp dom och sa att jag går inte med på att ni skickar varorna 4 veckor förtidigt så ni får lägga fakturan på 60 dar när ni har klantat till det.
Så dom ska kolla upp det och höra av sig snarast... Annars får dom med mig att göra, ska inte reta upp en Älvdaling i onödan. Hihi

Men klart jag blev lite glad över att få vax dukarna för dom är ju både färglada och fina, vill ni se bilder på dom???


Ok då kommer det några halvdana foton som jag har tagit med min mobil.


Här är alla fyra vaxdukarna! Gissa vilka två som är mina favoriter? Det är 239:- metern för dom!

Denna blir himla snygg ute på ett trädgårds bord . (Min favorit)

Ahh vill bara ha med den hem.

Denna lilla läckerhet! Rosa med små små vita prickar.

Denna är ett måste hemma hos mig! Blir fint på mitt vitmålade köksbord.(Oxå min favorit)

En gammal goding, denna hade Sylvia tidigare och många har frågat efter den.

Den fjärde i lite mera latte färg med vita små prickar också väldigt fin.
 Ja nu har ni fått lite fler saker att titta på men som sagt alltid fint på bild men blir helt annorlunda att se i verkligheten för då ser man verkligen hur fina o snygga saker är.
Så kom in i butiken nu i helgen och titta på alla godingar jag har öppet både lördag och söndag denna helg.
Ha nu en fortsatt trevlig kväll där ute.
Det ska jag för nu ska jag äntligen slå upp min ny inköpte bok som jag har börjat läsa och jag vill bara sträck läsa den, har längtat hela dagen efter att få läsa vidare där jag sluta.
Det är boken Hungerspelen som jag har köpt vill läsa boken först innan jag ser filmen.

Kram på er.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar