torsdag 8 mars 2012

Hej Hopp!

God kväll i stugorna i vårat avlånga land.

Vilken överraskning det var i morse när man gick upp, det var en massa snö igen suck nu får det räcka vill ha vår och en massa värme nu.

Jag har haft det relativt lugnt denna vecka med leveranser fick lite på fyllning av smycken från Astrid & Agnes i onsdags annars inget annat, fast vi har ju fredagen kvar så det kan ju dyka upp något trevligt imorgon.

Idag innan jag öppnade så hade jag massor som jag skulle hinna med efter att jag lämna av Vidar på dagis, så det blev lite stressigt skulle handla hundmat, kattmat m.m plus att det var lite ärenden för butiken oxå och det viktigaste var att hämta upp en tårta.
För imorgon fyller min lilla Loke 7år och då ska han ju få sin favorit tårta på sängen (prinsesstårta) plus lite paket och gissa vad han får i dom...
Jo det han har gått och tjatat om nu en tid Ninjago så jag vet en kille som kommer att vara lycklig imorgon och en lillebror som ev är lite sur för inte han får nåt paket.

Näe nu får det blir lite vår ute så man blir piggare och hittar motivationen till att göra en massa saker.
Eller vad säger ni.

Ha det gott nu och sussa gott.

Kram
Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar