måndag 12 mars 2012

Smycken Från Astrid & Agnes!

Hej på er!

Hoppas ni alla mår bra där ute?
Själv mår jag bra, var riktigt skönt att få vara ledig igår och bara umgås med mina barn, vi åkte ut i skogen faktiskt till Alderängarna.
Tog med oss varm choklad, uppskurna apelsiner och smörgåsar för en mysig fika där ute i skogen.
Vi hade hur mys pys som helst och vad vackert det är där, har aldrig varit där men dit kan jag tänka mig att åka igen.
Så jag bjuder på lite bilder från våran skogsvandring!

Loke och Vidar ute i trollskogen!

Varsin vandrar käpp!

Vid varje is fläck så skulle dom åka på rumpan, så skoja om dom var blöta sedan när vi kom hem på em, men kul hade vi.

Bredvid bron så ligger det en bäverdamm men dom var tyvärr ej synliga.

Glada Gänget efter en välförtjänt picknick efter nån timmes promenad.

Självklart var ju hunden Lovis med.

Lite röda bär satt kvar på ett träd,dom lyste så röda och fina i solen.

Näe nu ska jag inte tråka ut er med detta, jag ska ju lägga ut lite bilder på Astrid & Agnes smycken som kom förra veckan och jag har totalt glömt bort att lägga ut dom.
Men här kommer lite bilder från det som kom.

Fick in 3 st olika modeller på manschett knappar som ni ser på bilden.

Nya armband i 4st olika färger

Ett annat armband i 2st olika färger

Den andra färgen.

Här ser ni lite av dom armbanden som finns idag.

Snygga örhängen, blev min favorit så dom använder jag flitigt.

Halsband!

Mitt favorit armband,som jag använder dagligen så snyggt med lädret och stålet ihop.

Det var alla bilder jag hade på smyckena som kom i förra veckan, hoppas ni har hittat någon favorit som ni vill ha.
I slutet på veckan vet jag att jag får in leverans från Himla bla 2 st olika Hissgardiner, och en vit vaxduk Maya Coated 145cm bred och Rut Coated prime rose 145 cm bred och lite annat som jag ej kommer ihåg nu.

Näe nu är det dax att gå och duna så man orkar med morgon dagen.
Godnatt på er.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar