lördag 31 mars 2012

Godmorgon! Kom ihåg att det är öppet både Lördag & Söndag denna helg!

Fin dag ute men det blåser fortfarande hör jag!
Det gör inte mig något jag ska ju jobba, kom ihåg att jag har öppet idag och i morgon söndag 1 april mellan 11.00-15.00.

Jag fick lite leverans igår från On interiör och THG , så jag hade fullt upp med att packa upp varor igår och få ut det i butiken samtidigt ta hand om kunder som kommer in i butiken, men allt går vet ni väl.

Tänkte inte skriva så mycket nu utan bara lägga ut lite bilder.

Fina trädgårdsmöbler

Titta vilka fina detaljer det är på stolen!

Här är hela trädgårds serien med bord o stolar!

Söt liten kanna i zink dox endast för prydnad!

Gulligt litet kak/tårt fat Cup Cakes står det!

Den större Tårt fatet, blir perfekt till sommaren när man har en smarrig jordgubbstårta man ska smaska på, då är denna perfekt så slipper snuskiga flugor landa på tårtan.

Här är båda i olika storlekar! Visst är dom gulliga.

Ett måste på Midsommar, perfekt att hälla över sin egenkryddade snaps och ställa ut på bordet.

Denna är också ett måste till midsommar eller redan nu till påsk.

Den är perfekt att ha sillen i, bara att hälla över sillen i glasburkarna, blir lite trevligare än dom andra tråkiga burkarna som dom säljs i.

Då var det allt lite bilder har jag missat att fota men ni vet ju vart ni kan titta på det i verklighetetn.

Ja jag fick nya ägg koppar från THG dom med värme huvan över dom vita fick jag igår!
Nu stundar en god frukost med barnen, sedan jobb, och i em ska jag köra spin of hope kul kul min man kör två pass på raken nu på morgonen.
Och håller ni släkt i kväll då under earth our? (vet ej om jag stavar rätt!!!)

Ha en trevlig helg.
Stor kram till er.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar