tisdag 27 mars 2012

Tråkigt Väder ute!

Hej på er alla! Hoppas ni inte har deppat ihop nu när det blev så grått o trist igår efter veckans o helgens underbara solsken.
Här har inte jag gjort det men har märkt en skillnad i att man blir så grymt trött så fort det är lite gråare väder.
Men annars så rullar allt på som vanligt i butiken. har inte kommit in några nya varor men nya blommor har kommit.

I dag så fick jag in Mårbacka Pelargon rosa är dom och dom var ju så fina, jag har inte riktigt vetat hur dom har sett ut men nu vet jag och jag vet att jag kommer att ta med mig hem sådana senare.

Så jag tänkte lägga ut lite bilder.

Visst är dom fina och härlig rosa färg. 119:-/st

ska bara ha en med mig hem sedan.



Nu ska jag lägga mina små gryn så att dom orkar upp imorgon bitti.
Ha nu en bra kväll.
Välkomna in i butiken om ni har vägarna förbi.

Kramar
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar