fredag 9 mars 2012

Äntligen Fredag!

Vilken mysig morgon det var idag, Vidar kommer in till mig kl 06.00 och undrar när vi ska sjunga för Loke, så det var bara att gå upp och plocka fram tårtan och ljusen samt paketen, sedan tassade jag och Vidar bort till Lokes rum.
Så vi stämde upp i Ja må han leva och gick in och väckte en söt liten Loke som log sitt tandlösa leende och var så glad över att det äntligen var hans födelsedag.
Dax att väcka min lilla stora 7åring

Yrvaken men glad

Och tårta till frukost är ju super speciellt favoriten också Prinsesstårta.

Nå väl när barnen hade kommit iväg till skola och dagis så var det dax för mig att promenixa ner till jobbet med hunden och döm av min förvåning när jag kommer runt hörnet på stations huset!
Överraskning blev det, stod en stor Eu Pall med massor av varor utanför min ingång.
 
                                                               On Interiör!

Så jag har haft en hel del att packa upp idag, min Richard kom lagom tills jag skulle bära in allt så han hjälpte mig med det annars så skulle det ta evigheter att lyfta in allt på lagret först.

Så jag har packat upp massor av godsaker att fylla upp butiken med.
Så här kommer det lite bilder på lite av det jag har fått idag.

Två fina ljuslyktor, Den stora 159 :- Och den lilla 129:-

Söta änglar, Den vita 469:- och den lilla 259:-

Vit klocka 499:-

Brick bord 1479:-

Perfekt att sätta gofikat på!

Vänstra burken står det TEA,  199:- Och den högra Coffe, 219:-

Sweets står det på burken 399:-

En lite finare flaska att servera vatten i vid middagsbordet. 329:-

Ja bara att fylla på vad man vill i dessa flaskor inför picknicken!

Litet och nätt för att ha olja och vinäger i på matbordet.

Ett gulligt sängbord att servera älsklingen en mysig frukost på sängen.

849:- kostar sängbordet.

Vill ha själv ju..

Ampel 149:-
 Detta var lite av vad som kom idag ska ta mera bilder imorgon efter att jag har placerat ut det i butiken om det får plats, för nu är det mycket nytt hos mig.
Så kom in och titta vad jag har fått för nyheter.

Annars får ni ha en trevlig helg allesammans.

Tack och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar