tisdag 20 mars 2012

Hej igen!

Det är så härligt nu när våren börjar knacka på dörren!
Är så kul nu när det börjar komma en massa nya varor till butiken och den fylls upp med nya och fräscha färger och en massa härliga vår nyheter.

Och nu är det inte långt kvar till påsken ca 2 veckor bara och jag kommer att ha öppet skärtorsdagen 
11.00 - 18.00 och långfredagen 11.00 - 16.00.
Men sedan så håller jag stängt påskafton,påskdagen och annandagen då ska jag frossa i påskmat oh umgås med min kära svägerska m fam o min kära besvärmor (svärmor) m sambo, jag kallar henne besvärmor och hon kallar mig djävladotter vi har så himla skoj tillsammans.
Så det ska bli riktigt skönt att vara långledig och vila upp mig och ladda batterierna för nya tag i butiken.

Men jag ska nu lägga ut lite nya bilder på lite annat smått och gott som har levererats till butiken i förra veckan.
Så leveransen kom från Alot Decoration, det som kom i paketet var lite kransar att tex hänga på dörren, och lite små pyssel eller som morfar skulle säga en massa krimskrams! 

Hjärtan i trä i olika storlekar och färger. Tyvärr så är dom stora vita restnoterade!

Metall hjärtan i olika storlekar!

Har varit lite kreativ av mig, så det finns kanske lite sådant inom mig!!!!!

Den här trä skylten tycker jag är så söt, ser den hängande på dörren eller grinden till en kolonistuga!

En oval krans att hänga på ytterdörren tex!

En annan modell av dörrkrans.

Här har jag varit lite kreativ igen, så den hänger på entrédörren och välkomnar er in.
Ja innan jag glömmer jag kommer inte att ha öppet nu på söndag den 25 Mars utan nästa söndag den 1 April istället och då har jag öppet mellan 11.00 till 15.00.
Så om ni är shopping sugna så får ni komma in till mig under resterande av veckan eller på lördag när jag har öppet 11.00 - 15.00.

Nä nu kära vänner nu har min energi tagit slut för idag.
Sussa lungt

Vi ses kanske i morgon.

Kram och godnatt på er.
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar