torsdag 8 november 2012

FREDAG 9/11 ÖPPNAR SENARE

ÖPPNAR SENARE!
 
 
 
I morgon fredag den 9/11 så kommer jag att öppna butiken 2 timmar senare, så klockan 13.00 slår jag upp portarna till min lilla butik.
 
Jag ska träffa en sjukgymnast som ska klämma och känna på min axel, har haft ont i den i en månad så det kan vara bra att kolla upp det i tid så att jag inte har fått någon inflamation.
 
Och tiden är efter min öppningstid för butiken, så ni får hålla er tills efter 13.00 med att shoppa i butiken.
 
Är jag klar tidigare så självklart så öppnar jag tidigare.
 
 
Jag hoppas också att jag får min leverans imorgon från Ib Laursen för jag fick fakturan av dom för tre dagar sedan men inga varor ännu, det kan bli så ibland och det brukar ta tre - fyra dagar innan varorna kommer då.
 
 
Så får jag det i morgon så lägger jag självklart upp bilderna.
 
 
Men ni ska få lite andra bilder att titta på så jag kan sukta er lite.
 
 
 
Denna underbara lykta nu syns inte hela den men denna komplett 429:-
 
 
Finns även med vitt ljus och en röd skylt, även denna komplett 429:-
 
 
Här ser ni hur lyktan ser ut! Fin va?  429:-
 
 
 
 
 
 
Lite annat pyssel som jag har gjort! 119:- komplett för en flaska
 
 
Ha nu en fin kväll där ute.
 
Och kom ihåg att Jag öppnar butiken kl 13.00 imorgon
 
Kram
Marie
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar