söndag 18 november 2012

Söndag kväll!

Hej där ute!

Hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en mysig helg.
Min helg har varit lugn och mysig med mina barn, min käre man jobbar hela helgen tråkigt.

Har dragits med en hemsk huvudvärk i flera dagar nu och är sjukt trött så jag hoppas verkligen att det inte är nån förkylning på ingång..
 Skulle göra ett inlägg sent i fredags men hade lite data krångel så jag gav upp hann  lägga upp bilder på facebook men sedan börja det strula bara.

Idag så var det en riktigt grå och tråkig dag, vi har inte gjort mycket jag och boysen vi har typ skrotat runt här hemma bara.
Vi gick faktiskt på bio på em och det var länge sedan, vi tittade på Asterix o Obelix möter britterna nåt sådant hette den.
Filmen var både bra och rolig, men jag var så trött så jag höll på att somna där i stolen.
Fint om man hade gjort det och börjat snarka =)

Fick två leveranser i fredags en från THG och den andra från On Interiör, var inte så mycket men det tog sin tid att packa upp allt och prissätta och få ut det i butiken.

Har prövat att fota med en annan kamera denna gång för att bilderna blev halvdana med min gamla kamera tror att denna är bättre.

Nu ska jag försöka att ladda upp fotona på varorna.

Adventsljusstake God Jul i zink 119:-  
Handstöpta ljus finns två storlekar.
 

 Vad sägs om denna söta tomte m lyktan! Finns endast 4 st i butiken. 399:- st i porslin H 47cm


 Eller denna Porslins tomte Blyger H 36 259:- finns endast 4 st i butiken.


 Dessa två söta ljus hållare för blockljus hållare tomtefar o tomtemor.
149:-/st passar blockljus i stl 10cm om jag minns rätt.

Packade upp en annan Adventsljusstake utan text på utan med hjärtan.
119:- för den God Jul skylten som hänger där 59:- 

 Ljusbrickan Star samt dom stora adventssiffrorna packade jag upp i fredags.
Brickan 259:- och siffrorna 1-4 59:-/set

Små söta doftpåsar med kanel doft, luktar ljuvligt gott 39:-/st

 Söt adventsstake! 189:-
Tung och stabil är den också.


Dessa vaser har jag väntat länge på beställde dom på mässan i Januari så då är det en lång restorder från dom.
Men visst är dom snygga/stilrena 

Kan ha dom som ljuslykta eller som vas.
Den perfekta julklappen.
Den kortare modellen kostar 298:-
Och den höga 389:-

Finns endast fyra exemplar av den korta och den långa modellen. Sen när dom är slut så vet jag dessvärre inte när jag får dom igen.























 Har även packat upp dessa snygga vägg klockor, hade dom i somras i butiken och dom sålde jag slut.
479:- för denna


Ni som missade denna söta skylt när jag hade den hemma i butiken!
Nu finns den hos mig igen, packade upp dom i fredags.

149:- för skylten



















Imorgon hoppas jag att jag får på fyllning av glögg, karameller samt punch sirap och lite mera teer från The Spice Tree.
Ska bli spännande att pröva punch sirapen i bakning..

Men jag åter kommer om det när jag har fått in det.
Nu ska jag faktiskt krypa ner i min säng och försöka sova, så att jag är pigg och glad imorgon.

Sov gott mina vänner.
Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar