torsdag 22 november 2012

Spontan ledigt!

Hej där ute!

Just nu sitter jag på tåget ner till Stockholm för att möta upp min man och barn som åkte ner i tisdags.
Jag kände att jag vill också åka ner för att vara tillsammans med min familj och även för att bara vara och umgås med vänner, nära och kära.

Så jag har tjatat på min lilla syster om hon kan hjälpa mig så att jag får åka iväg ett par dar.

Så i morgon och på Lördag så finns Frida där men hon har varit där nu så många gånger 
och hon är duktig samt gör ett bra jobb.

Det ska bli riktigt skönt att få komma iväg ett par dagar och göra något annat, kunna ladda med lite ny energi inför den stundande Julruchen som sätter igång efter helgen.

I morgon kommer jag att få in fina Vita femgrenade Jul stjärnor från blomstergrossisten dom kommer att ligga runt 119:- 

Tyvärr så kan jag fortfarande inte ladda upp foton här på min blogg, ska försöka lösa det under helgen.
Men ni som har facebook gå in på Slott & kojas sida så ser ni dom nya fotona.

Hur många av er är det som ska gå på någon av Swedish House Mafias spelningar?
Jag ska tyvärr inte gå fast jag kommer att vara i Stockholm, hade varit hur häftigt som helst att gå på någon av deras spelningar..
 Ni som ska göra det ha riktigt kul och njut av deras spelning..

Nu ska jag försöka blunda lite har två timmar kvar innan jag är framme i huvudstaden mitt gamla hem..
Tänk att det har gått två år sedan jag flyttade hem till Mora från Stockholm,
 tiden går fort när man har kul.

Jag är åter på plats i butiken på måndag igen med massor av ny och härlig energi.
Vi ses på måndag.
Ha nu en riktigt bra helg allesammans.

Kram

Marie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar