tisdag 6 november 2012

Nya tomtar!

Hej där ute!

Har haft mycket att göra med allt som har med butiken att göra både i och utanför, så därför har det dröjt några dagar sedan jag gjorde ett inlägg.
Tar lite längre tid att göra inlägg på bloggen än att slänga ut bilder m.m på butikens sida på facebook.

Hela dagen igår så packade jag upp varor hade två pallar som stod utanför och väntade på mig när jag anlände till butiken på förmiddagen.

 Packade upp dessa fina ljuslyktor i rött och i blått. Dessa kostar 49:- st
Fick även röda värmeljus små och stora.



 Fick även denna fina rostiga lykta packade upp 4 st och dessa kostar 399:- st.
 

Denna fina Välkommen lykta i vitt packade jag upp igår också. Den är riktigt stor och denna kostar endast 379:- st
Finns endast 3 stycken i lager en var tyvärr trasig när jag packade upp den.
 

 Dessa söta tomtefar och tomtemor packade jag upp igår.
Dom är hur söta som helst, dessa tror jag kommer säljas slut ganska omg.
Dom kostar 149:- styck.












Vad sägs om dessa söta tomtar då?
Höjd 32cm 189:- st 
Visst är dom söta på sina stylt ben!

Dessa är lite större och höjden på dessa är 40cm och kostar 269:- st

 Denna fina ljuslykta är jättefin i och med att det speglar sig så fint i botten på lyktan.
Denna kostar 299:- st finns endast några få i butiken.

Vita hjärtan utan text på blir jätte fint att hänga i julgranen.
Finns i 2 stycken storlekar.
Den största kostar 79:-
och den minsta 49:-

Pysslade ihop en liten present åt en kund som ville köpa något fint till sin vän.
Blev helt ok.





Denna Söta bricka packade jag också upp, den kom i tre storlekar och priset på dom är
den största 99:- och diameter 25cm, mellanstora 79:- diameter 20cm, och minsta 49:- diameter 15cm





Jag har skrivit på tidigare inlägg att jag återkommer med priset på varan! 
När jag har skrivit och lagt upp det så sitter jag hemma på kvällen och lägger upp bilder på nyheterna till er och då tänker jag att jag ska skriva priset dagen därpå när jag har kommit till butiken! 
Men jag har inte gjort det och det har sina anledningar att jag har haft rätt så mycket att göra här i butiken och då faller det i glömska, och det är mänskligt men jag ska försöka bättra mig! men det är inte lätt att driva ett eget företag helt själv samtidigt finnas där för mina barn och man till 100%.
Det är inte så att när jag stänger butiken för dagen så tar min arbetsdag slut utan jag kanske sitter med bokföringen sent på kvällen eller kollar igenom ordrar planerar m.m

Så jag hoppas att ni har förståelse för att ibland hinner inte jag med allt!

Näe kära vänner nu ska jag pyssla vidare här i butiken.
Ha nu en fin kväll och sitt inte uppe allt för länge och titta på valvakan i USA!
Vem tror ni vinner?
Jag hoppas på Obama..

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar