måndag 12 november 2012

Lite varor har anlänt till butiken.

Halli Hallå!

Dagen började bra medan jag öppnade upp butiken för dagen så fick jag leverans från Ib Laursen.
Jippi för då kommer det lite komplettering på en del saker, sedan har dom grymt fina varor är alltid nöjd när jag har packat upp deras saker.



Porslinet som står uppe på det det lilla skåpet samt skåpet packade jag upp idag.
Perfekt förvaring i skåpet måtten är:
Höjden 30cm
Djupet 30cm
Bredd 40cm
Kostar 489:-

Denna ugnsfasta form  i mynta serien packade jag också upp idag.
denna kostar 159:-

Den stora vita porslins burken m lock rymmer det 1 L 
priset på denna är 179:-
Dom små visp skålarna bredvid  kostar 79:-

79:- / st för dessa söta visp skålar perfekta att ha sås eller kanske vaniljsås m.m
Den perfekta julklappen! 

Nu har jag äntligen fått in dessa härliga porslins skålarna från Mynta serien finns i tre storlekar.
Den minsta kostar 159:-
Mellan stora 219:-
Största 279:-
Finns endast två uppsättningar av denna i butiken.

På fyllt vid mitt porslin från Ib Laursen.





















Denna metall skylt är väl klockren!
Ett bra budskap också, lite rolig att ge bort i present kanske..
99:-

Sedan packade jag även upp denna.
Bra att sätta ovanför tvättkorgen!
119:-

Vet man någon som alltid har en massa gäster/vänner hemma hos sig i ur o skur så är väl denna skylt perfekt att sätta upp i hallen.
149:-


Söt liten metallängel 29:-/st för denna

Går lika bra att sätta den runt ett blockljus, eller hänga den i Julgranen.
29:-/st

Sedan har jag en lite mindre metallängel fast i vitt.
Här har jag satt den runt ett rött blockljus 19:-/st
 


















Det var lite bilder på det som levererades idag.
Och nu kom det en till leverans och den är tydligen från Silk Flower, så jag får återkomma senare med bilder.
Dax att börja bära in varor igen då!
Ha en fortsatt bra dag där ute.

Kram 
Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar