fredag 2 november 2012

Fredagsmys!

Godkväll i stugorna!

Tänk vad fort veckan har gått det är redan Fredag och nu sitter man nedsjunken i min härliga fåtölj tänt en massa ljus och myser med mina små grabbar. Ja ja jag vet jag jobbar men grabbarna är så nöjda med att jag bara sitter här och följer med i filmen lite grann.


 Det har inte kommit direkt någon leverans dom senaste dagarna, men det dyker väl upp nästa vecka 
något antar jag.

I morgon är butiken öppen mellan 11.00 - 15.00 trots att det är
 röd dag! 

Så har ni inget för er så kom in i butiken och titta på allt fint som jag har nu, 
för bilder säger inte riktigt allt heller,

 

Här har jag lite godsaker från Svenskt mathantverk som jag har plockat ut nu i butiken.




Lite härlig god glögg. sockertopps glöggen är smarrigt god 79:- kostar den och Gyllenglögg, Hjortron och jaktglöggen 89:-
Jaktglöggen är ju en bra present att ge bort till far kanske.




Denna är en bra ge bort present, råttan är väl riktigt söt va!



Här är en närbild på lilla musen. 79:-



Lite söta adventssiffror 49:-


Dessa adventssiffror lite större modell 59:- för ett set.

Adventssiffror 49:- för ett set


Nu har jag frestat er med lite fina bilder.

Kom ihåg att butiken är öppen imorgon 11.00 - 15.00

Välkomna in i butiken!
 Annars trevlig helg på er alla 

Kram

Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar