onsdag 21 november 2012

Nu är det full i butiken!

Hejsan mina vänner!

Har haft mycket att göra därför har det dröjt några dagar med ett inlägg!

Men jag har fyllt butiken med lite blommor, Vita hyacinter, vita multi hyacinter, vita mini amaryllis, rums granar,kransar,godis,glögg,sirap,te m.m

Nu funkar det tyvärr inte att ladda upp foton på bloggen, måste uppgradera den tydligen.
Är det någon av er som vet något om det!
För jag kan ingenting om sådant, enligt meddelandet jag får när jag försöker ladda upp foton så måste jag köpa större utrymme för mina foton...
Hmm jag trodde man kunde ladda upp hur många som helst..

Nå väl gå in på facebook sidan för där ligger foton på allt.
Länken ligger uppe i högra hörnet under loggan.

Ha nu en bra dag så ska vi se om jag kan lösa detta problem med foton.

Kram 
Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar