lördag 19 januari 2013

Lite bilder på kommande nyheter!

Hej på er!

Jag antar att ni är några nu som sitter och väntar på bilder från Formex mässan!
Jag tänkte ladda upp foton nu från min kamera men märkte att själva kabeln som jag sätter i datorn har jag glömt kvar hemma, så jag kan inte ladda upp foton.
Men jag har tagit en del med min mobilkamera som jag har laddat upp på facebook, så dom kommer jag nu att visa er så får jag lägga ut flera imorgon eller på måndag.

Vilken mässa blir så full av inspiration när man är där.
Jag skulle lätt kunna köpa med mig allt men har inte det utrymmet och dom pengarna..
Mycket färger är det, det som jag märkte och som jag gillade var att det var mycket turkost i vår och mycket budda figurer.
Så jag har beställt hem lite av det turkosa och nån budda figur.

Min första dag där på Formex kändes inte alls så bra, jag kände mig rejält hängig och inte alls på shopping humör,
Men jag fick verkligen lov att anstränga mig för att hitta dom rätta varorna!
Men det släppte mera på em så då shoppade jag loss rejält.
Bla så kommer jag att få hem en liten kollektion m kläder från Chic Anticue, jag hittade så söta klänningar hos dom och lite annat.
Jag kommer att lägga upp bilder på kläderna senare när jag har hämtat foton från deras sida.

Kommer ju oxå att få en annan kläd kollektion från en annan leverantör Your´s truly nånting heter dom och deras kläder är rättvise märkta.
Kommer att skriva lite mera om det märket längre fram.

Men nu ska ni få se några godingar som kommer nu under våren!
Priser kan jag inte säga ännu eftersom jag inte har satt några och måste ha ordersedlarna osv förs.





 Kommer ni ihåg att jag hade denna i rött innan jul!
Nu kommer jag att få in denna härliga färg på kuddfodralen även grått kommer oxå!




Här kommer löparen i den rosa och även i grått.
Denna tog slut snabbt i rött som jag hade till jul.
Super fin rosa färg är det, ni ser den gråa lite under den rosa.





Dessa söta väggkrokar kommer jag att få in nu under våren.




Den vita hissgardinen kommer  jag att få in under våren!
Kommer att få kuddfodral samt en pläd i samma material, i både den vita och den gammelrosa färgen.
Vill man ha den rosa hissgardinen så går det utmärkt att beställa den, leveransen från dom är super snabb.




Magazin hållaren och To Do hållaren kommer jag att få in nu under våren.




Dessa härliga lyktor från On Interiör kommer nu under våren, blir super snyggt ute på altanen för ljumma sommarkvällar.



Efter många förfrågningar från kunder så kommer jag att få in Åre Choklad i butiken.
Kommer om någon vecka redan.




Denna lykta tog slut i ett nafs under hösten!
Så ni som blev utan, nu kommer den att komma in under våren.




Dålig bild!
Men jag hoppas ni ser vad det är.
Denna kommer nu under våren.
Vecko griffeltavlan.







Denna snygga takkrona kommer jag att få in under våren.
Svårt att fånga den på bild!
Men den är super fin.




Entren till Formex!
 




Leverantörerna bjuder på tilltugg och dricka.
Här har jag satt mig ner en stund och smuttar på lite vin och äter kex och brieost.
Farligt att dricka en massa vin på mässan för man hinner inte riktigt att äta eller dricka vatten..
Så det är lätt att bli på pikalurven..
















Jag hann med en runda på söder nu under dagen innan mitt tåg skull åka hemåt mot Mora.
Jag lyckades efter många butiker hitta den lovade Angrybirds pyjamasen till min lill kille där hemma.
Så han kommer att bli överlycklig när han får den.
Sedan hitta jag lite till mig oxå men det blev inte så mycket, riktigt kul att få strosa runt på stan bland en massa olika butiker och bara titta.
Träffade även min underbara svägerska och hennes underbara man och deras goa lilla dotter, vi hann med en snabb fika där på ett mysigt café inne på söder.


Var riktigt kallt i dag i Stockholm då kom jag ihåg hur kallt det kan vara där eftersom den kylan är mycket fuktigare så det går verkligen in i märg o ben som man säger.
 


Riktigt vintervackert Stockholm är det! dom hade mera snö än vad vi har hemma i Mora.

Nu ska det bli riktigt skönt att få komma hem till dom mina som väntar på mig där hemma.
Nu saknar jag verkligen mina små killar och min älskade man.
Borta bra men hemma bäst!

Ha nu en mysig lördags kväll.

Kram
Marie.


4 kommentarer:

  1. Å, jag väntar med spänning på klädkollektionen =) Låter som de kommer helmysiga kläder! Ha de! Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Johanna det ska bli spännande att se! Har bara beställt lite för att pröva mig fram. =)

      Radera
  2. Lägg ut mer bilder från mässan �� så nyfiken !!!

    SvaraRadera