torsdag 24 januari 2013

Äntligen!

Hej kära ni!

Ursäkta att det har dröjt några dar med dom utlovade bilderna från mässan.
Hade planer på att göra det i måndags, men jag hade en sjuk liten kille med mig hit till butiken.
Han fick ha datorn för att kunna titta på film medans vi väntade på
 pappa som fick åka hem från jobbet i Falun. 
Tisdagen skulle jag lägga ut bilder men jag fick aldrig riktigt den tiden att göra det och igår så hade jag min äldsta med mig för han var hemma från skolan, så då lånade han datorn för att titta på film.

Men nu ska jag ladda upp lite bilder!
Alla foton är inte dom bästa så ni får ha överseende med det!
Dom första leveranserna har redan kommit, fick Åre Choklad idag äntligen men dom andra börjar levereras från vecka 5 och framåt.

Priser kan jag ej sätta nu!



Kommer ni ihåg denna!
Dessa söta vägg trollsländor hade jag i 3 storlekar förra sommaren och dom sålde jag slut på ganska snabbt.
Nu kommer dom att komma igen runt v 6 om allt finns på lager.


Blev stormförtjust i dessa trädgårds grodor!
Så jag har beställt hem dom!
Visst är dom söta.
 


Dessa kommer att komma hem, kaffe filters hållare, samt kaffe burken!
Osäker om jag beställde hjärtat.


Bättre bild på kaffe filters hållaren!
Visst är den fin.



Vågar på mig lite svart!
Här har jag beställt kaffe filter´s hållaren, kaffe burken tror jag beställde te lådan oxå.


Denna beställde jag oxå!
Dålig bild!


Denna blev jag så förtjust i!
Om jag minns rätt så är det olika budskap 
på dessa änglar.
Så denna kommer att komma hem nu under våren.
 


Denna söta lilla Zink vattenkanna har jag beställt hem.
 



När jag såg dessa två lyktor så tänkte jag!
Dessa måste jag ha!
Så dom kommer att komma hem nu under våren.
Visst är dom snygga.


Denna planteringskrona har jag beställt hem, har för mig att jag beställde hem Wine som står i bakgrunden.
 


Denna snygga väggklocka kommer att komma till butiken snart!
Så sjukt snygg är den, jag gillar denna industri stil.


Dessa lyktor har jag beställt hem.
Snygga som attan.


Visst är denna fin!
Kunde inte motstå att beställa hem den!
Blir så himla fint att sätta den i krukan ute till sommaren.


Vad sägs om denna då?
Blir super gulligt att sätta på ytterdörren!
Kommer också att komma hem nu under våren.


Har ju dom bruna trä liter lådorna, men såg att det fanns vita och ända upp till 5 L!
Har inte beställt dessa men om det finns intresse så tar jag hem dom!
Finns 1 L , 2 L och 5 L


Denna söta handdukshylla har jag beställt hem!
Även dom fina Zink Hjärtan som hänger där alla tre storlekarna.












 Detta är inte alla bilder!
Jag fortsätter i kväll när jag kommer hem.
Måste börja plocka undan dax att stänga om 30 min.

På återseende förhoppningsvis i kväll om allt flyter på som det ska hemma m barn och allt.
Ha nu en mysig kväll.

Kram
Marie












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar