onsdag 16 januari 2013

Nu är jag på väg!

Hej kära ni!

Nu sitter jag på tåget och på väg mot huvudstaden!
Tyvärr så känner jag mig inte så motiverad för Formex mässan imorgon.
Har fått världens förkylning. Jag hostar o kraxar, näsan rinner oavbrutet, huvudet dunkar o gör ont,trycker i öronen och jag känner att förkylningen blir bara värre.

Men nu har jag verkligen fått pröva förkylningshonungen, så nu vet jag hur den funkar.
Den lindrar väldigt väldigt mycket, tog en matsked igår kväll och jag kände direkt hur det värmde upp bröstet på mig och det blev lättare att andas. Men sen fick jag snyta mig ofta för det rann i näsan som vatten.
Har tagit flera matskedar m honungen idag och jag tror att jag skulle nog må sämre om jag ej tog det.
Har burken med mig så jag får sleva i mig ikväll och imorgon..

Nåväl det ska bli roligt att få gå på mässan imorrn trots min förkylning.
Ska bli roligt i spännande att få se årets nyheter och vad som är inne.

Jag uppdaterar mig imorgon med lite foton osv.
Nu ska jag försöka blunda lite och vila min förkylda kropp.
Riktigt skönt att få åka tåg, bara sätta sig ner o koppla av.

Ha en fin kväll!
Kram
Marie

1 kommentar: