söndag 6 januari 2013

Nya öppet tider!

Godkväll!


Då har man avverkat årets första helg!
Imorgon så är det tillbaka till vardagen igen och det tycker jag att det ska bli skönt.
För rutiner mm försvinner helt när barnen är lediga från skolan och man själv har varit lite ledig.

FRÅN OCH MED I MORGON MÅNDAG SÅ BLIR DET LITE ÄNDRADE ÖPPET TIDER I BUTIKEN!
MÅNDAGAR - FREDAGAR 12.00 - 18.00
LÖRDAGAR 11.00 - 15.00

Jag kommer att öppna klockan 11.00 senare i vår igen, men just nu kör jag med 12.00.

Jag har utförsäljning på Jul saker 50% på tex julgardiner,dukar,löpare,glögg,jul saker mm så skynda att fynda.

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på en film jag hyrde med mig hem,
Tall man heter den så jag hoppas att den är bra.

Ha nu en fin kväll där ute och var rädda om varann.

Kram
Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar