torsdag 24 januari 2013

Fortsättning på det tidigare inlägget!

Godkväll där ute!

Nu har jag nattat dom små liven, satt mig i min favorit fåtölj tänt lite ljus för mysfaktorn.
Så nu är jag redo att ladda upp resten av foton på lite kommande nyheter.
 
Luta er till baka och bli frestade =)




Dessa fina lyktor kommer in under våren!
Blir super mysigt att ha ute på altan eller i trädgården!


Dessa snygga lyktor är i rostfritt stål!
Kunde inte motstå dom.
Mycket snyggare i verkligheten.
Kommer under våren.


Den höga byrån kommer att komma hem under våren, samt bänken den står på!
Visst är dom snygga.


Lägger upp bilden igen!
Denna lykta tog ganska snabbt slut när jag hade den i höstas, men den kommer åter igen till butiken nu under våren.
 



Visst är den fin takkronan!
Denna kommer att komma in i butiken under våren.


Nyblom Kollén!
Mycket fint har dom.


Kommer Löpare, duk och kökshandukar i den rosa färgen,gröna och grått tror jag.


En vacker dukning hos 
Nyblom Kollén



En av mina större leverantörer.
Interiörhuset.



Mycket turkost är det!
Den turkosa ugglan kommer att komma in i butiken under våren.


Denna köksskåp från Ib Laursen har jag beställt hem så den dyker upp i butiken under våren.
Även lådan eller vad det kallas för i glas och i porslin har jag beställt hem.



Vill man inte ha köksskåpet så kommer
 jag ha denna i butiken. 


Dessa söta små glasburkar har jag oxå beställt hem.
Perfekt att ha kryddor, marmelad eller dylik i dom.














Lite mingel bilder!
 


Så långt ögat kan nå är det montrar med massor av härlig inredning.


Denna leverantör som syns där borta Interstil är jag bra intresserad av att ta in i butiken.
Ska fundera ett tag på det för dom har sjukt mycket snygga stilrena saker.


















Jag fortsätter att lägga ut mera bilder imorgon för detta tar evigheter att ladda upp.
Har data krångel igen eller om det är nätet jag vet inte, den hakar upp sig hela tiden så det går inte att skriva osv.

Så jag ger upp och hoppas på bättre lycka imorgon m denna dator..
Så ni får hållas lite till..
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Eller vad säger ni?

Så jag säger godnatt och på återseende imorgon.

Tjingeling så länge.

2 kommentarer:

  1. Åh va mycket snyggt Marie! :)

    /Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och detta jag har köpt hem är en prick i havet ungefär!
      Skulle vilja ta hem mycket mycket mera men har som sagt inte utrymme för det..

      Nu ska det komma lite mera bilder..
      =)
      Ha en bra kväll!

      // Marie

      Radera