fredag 4 januari 2013

Öppet tider under helgen!

God fortsättning på det nya året!
Hade ni alla en bra nyårsafton?
Blev det mycket Champagne??

Vi hade en helt underbar nyårsafton, vi blev bjudna hem till min vän som bjöd på underbar mat samt efterrätt m.m och självklart blev det champagne vid 12 slaget.
Barnen hade så himla roligt dom var 6 stycken grabbar i samma ålder och dom hade riktigt skoj, är så roligt att se att dom har kul och vill göra om det igen.

Nu har jag haft butiken stängt i några dagar för att inventera och det är inte så roligt, först så ska man räkna alla varor man har ute i butiken men även det man har på lagret. Inte nog med det utan jag ska komma ihåg vilken leverantör varan kommer ifrån och även hitta in priset.

Men nu är det gjort så det är skönt då behöver jag inte göra det förräns nästa år igen.

Så i morgon öppnar jag butiken igen.
Så under helgen är det öppet
Lördag & Söndag 11.00 - 16.00




Men sedan från Måndag 7 Januari så ändrar jag lite på öppen tiderna i butiken.
Dom nya blir,

Måndag - Fredag 12.00 - 18.00
Lördagar 11.00 - 15.00

Kommer att avvakta hur jag ska göra med söndagarna, så jag får återkomma om det senare.
Ni får gärna lämna kommentarer eller om ni undrar något över dom nya öppen tiderna som börjar gälla från måndag den 7 Januari. 

Välkomna in i butiken under helgen har fortfarande en del varor på REA.

Vi ses under helgen.

Kram
Marie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar