lördag 19 januari 2013

Lördag morgon på söder!

Godmorgon kära ni!

Sitter här och äter en god hotellfrukost o lugn och ro, behöver inte stressa iväg nu på morgonen till mässan.
Min förkylning känns mycket bättre idag, så förkylningshonungen hjälpte mig mycket..

Har utsikt ut på medborgarplatsen!så det är lite mysigt att sitta här och äta frukost och se alla stressade människor jäkta förbi.
Tänker på när jag själv bodde här och stressade hit o dit och för att hinna m tuben som går om några sekunder, fast det går en ny bara någon minut senare.

Idag ska jag försöka gå på stan lite innan mitt tåg rullar hemåt till Mora.
Så jag tänkte lägga ut bilder då från mässan när jag sitter på tåget.

Jag har ett måste har lovat min minsting att jag ska hitta en angrybirds pyjamas.
Han är helt tokig i angrybirds, han har tofflor, ryggsäck,morgonrock, tröjor m. M jag vet att det fanns innan jul..
Och jag måste ju hitta något åt min stora kille oxå..

Men nu har jag druckit upp min kaffe här så dax att gå ner till rummet och packa väskan.
Ha nu en fin dag där ute så återkommer jag om några timmar..

Kram på er.


Här kommer några bilder.

Fast inte från mässan dom ligger i kameran..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar