lördag 12 januari 2013

Trevlig Helg!


Godkväll mina kära bloggisar!

Hoppas ni har det bra där ute!
Tänk vad fort veckan har gått det är redan Lördag kväll och jag har stängt butiken för denna vecka.
Har varit en riktigt lugn vecka i butiken, så det märks att man har lågsäsong nu så jag har passat på att städa på mitt lilla lager, men det tar sin tid det oxå fast jag inte har ett stort lager.
Mycket skräp har man samlat på sig under året, så det blev en hel del sopsäckar som blev transporterade upp till soptippen.
Men nu är det rent och fint där bak på lagret och det är redo att ta emot nya leveranser från alla mina leverantörer.

Tänk att på Onsdag är det dax för mig att åka ner på mässan igen!
Ska bli riktigt roligt att få gå på mässan men samtidigt har man massor av ångest/stress i kroppen innan man har varit där.
För man har ingen aning om vad som kommer att falla en i smaken eller allt man vill ha, men man kan inte köpa allt på grund av utrymmet och man har inte råd...

Så nu några veckor framöver så kommer det att vara lugnt i butiken med nyheter  men snart så kommer butiken fyllas upp igen med nya härliga varor.

Jag har samlat det mesta på ett o samma ställe nu med det jag har 50% på så passa på att köp er lite julsaker, eller fina julgardiner till nästa jul!
Har massor av god och smarrig Glögg kvar för 50% på ordinarie pris.

Ett tips är att servera en god glögg med krossad is i sommar som en fördrink och alla kommer att undra vilken god drink ni serverar..

Nu längtar jag efter våren, men det känns så långt borta idag när det är så kallt där ute, tempen visar -20 ute nu, bet ordentligt i kinderna när jag tog kvälls promenaden med hunden.
Har ni fått några vårkänslor ännu?

Näe nu kära ni tar jag helg! 
Så jag får önska er alla en Trevlig Helg.
Ha det så gott.

Kram
Marie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar